Wysyłka
W jaki sposób realizowane są wysyłki w naszym sklepie?
- Wysyłka następuje po potwierdzeniu płatności przez system płatności.
- Wysyłki odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do czwartku (do południa).
- Jeśli data wysyłki przypada na przedłużony weekend, np. z powodu świąt, termin wysyłki zostaje przesunięty na dzień po tym okresie, aby uniknąć magazynowania paczki w weekend.
- W sytuacjach nietypowych, takich jak zwiększone zamówienia lub okoliczności nadzwyczajne, paczki mogą być nadawane także w piątek oraz w weekend.
- Paczka jest umieszczona w Paczkomacie który jest w zamkniętym pomieszczeniu.
- Wysyłki realizowane są jedynie na terenie Polski.
- Na chwilę obecną nie obsługujemy dostaw zagranicznych wyjątek stanowi poprzez dogadanie się przez formularz kontaktowy.
Czym są realizowane wysyłki?
- Wysyłka kurierem na wskazany adres.
- Wysyłka do wybranego paczkomatu odbiorczego.
- Wysyłki są realizowane przez firmę kurierską InPost.
Koszty
- Wysyłka do paczkomatu - 20 PLN
- Wysyłka kurierska - 22 PLN
- *Ceny oparte są na formularzu wysyłkowym firmy kurierskiej.
W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.
Dostawa za pobraniem
Można również zamówić produkt z opcją płatności za pobraniem(płatność przy odbiorze). Aby skorzystać z tej formy płatności i dostawy, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub "Zadaj pytanie", wybierając temat „Wysyłka za pobraniem,” lub wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt@draug.pl. W treści wiadomości należy zawrzeć następujące informacje: imię, nazwisko, nazwa firmy i NIP (jeśli dotyczy), adres dostawy, adres e-mail oraz numer telefonu. Prosimy również o podanie modelu sprzętu, który jest przedmiotem zamówienia. Firma Draug skontaktuje się telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia. Jeśli kontakt następuje bezpośrednio przez e-mail, prosimy o zgodę na przetwarzanie danych osobowych, co pozwoli na zgodną z prawem realizację usługi.
Odbiór osobisty
Jedną z form odbioru jest możliwość osobistego odebrania zakupionego sprzętu. Korzyścią tego rozwiązania jest możliwość zgrania danych z twojego "starego sprzętu" na nowy sprzęt, bez dodatkowych kosztów. Należy jednak pamiętać, że czas potrzebny na tę operację może się różnić, w zależności od ilości danych do przeniesienia oraz kondycji dysku. W wyjątkowych sytuacjach może to wymagać przynajmniej jednego dnia roboczego. (Wynika to z naszego doświadczenia w obsłudze klienta.)
Dane adresowe znajdziesz na podstronie www.draug.pl/kontakt.
Należ mieć na uwadze, że skopiowanie danych polega na skopiowania danych typu plików (zdjęcia, dokumenty, filmy...) wszelkie zainstalowane aplikacji/programy/gry/ustawienia będzie trzeba ponownie zainstalować, leży to już od klienta.
Płatność
Nasza strona obsługuje system płatności wykorzystujący moduł iMoje.
Płatność można dokonać bezpośrednio na firmowe konto, korzystając z odpowiedniego tytułu przelewu, który jest numerem zamówienia. Jeśli tytuł zamówienia nie będzie zgodny z numerem zamówienia, skontaktujemy się z klientem w celu weryfikacji zamówienia.
- Numer konta: PL 86 1050 1953 1000 0090 8341 1042
- Kod BIC SWIFT: INGBPLPW