Menu
Menu
Twój Koszyk

Strona przeszła głęboką modernizację, mogą być drobne błędy wizualne lecz strona w pełni funkcjonalna. Strona w trakcie popraw wizualnych. 

Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Tutaj znajdziesz informacje na temat sposobów zwrotów oraz procedury ich realizacji. Zwroty najczęściej wiążą się z trzema terminami: Gwarancją, Reklamacją, Rękojmią. W regulaminie znajdziesz szczegółowe informacje na temat tych form.
Pomimo podobieństwa tych terminów, można je szybko odróżnić:

  • Gwarancja - Udziela producent
  • Rękojmia - Udziela sprzedawca
  • Reklamacja - Dotyczy braku zgodności opisu produktu z jego rzeczywistym stanem

Rękojmia

Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem klienta będącego konsumentem za brak zgodności produktu z umową od momentu jego dostarczenia do klienta. W przypadku wykrycia takiego braku w ciągu 1 roku, a także w kolejnym roku (łącznie 2 lata), chyba że okres przydatności produktu jest dłuższy. Jeśli chcesz zgłosić wadę produktu po upływie 1 roku (po okresie 2 lat), musisz udowodnić, że wada istniała już w pierwszym roku użytkowania. Uwaga: Uszkodzenia systemu operacyjnego, wynikające z użytkowania, nie są brane pod uwagę. Jeśli użytkownik zmienił ustawienia systemu lub zainstalował programy znacznie spowalniające komputer, nie jest to uznawane jako wada produktu.

Reklamacja

Reklamacja dotyczy braku zgodności opisu produktu z jego rzeczywistym stanem. Należy pamiętać, że sprzęt sprzedawany jest jako używany. W przypadku uzasadnionej reklamacji możliwe są następujące rozwiązania:

  • Sprzedawca pokrywa koszty naprawy lub wymiany produktu oraz ponownego dostarczenia.
  • Obniżenie ceny produktu z zachowaniem prawa klienta do zwrotu różnicy ceny w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o obniżeniu ceny.
  • Sprzedawca zwraca cenę produktu najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru lub potwierdzenia jego odbioru.

Odstąpienie od umowy kupna

Klient ma możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Produkt nie może być uszkodzony przez klienta. Jeśli laptop został uszkodzony przez klienta, sprzedawca ma prawo potrącić koszty związane z naprawą.

Gwarancja

Gwarancja jest udzielana przez producentów sprzętu. Komputery sprzedawane są jako używane, więc nie podlegają gwarancji producenta. Istnieje jednak możliwość zakupu sprzętu, który posiada wydłużoną gwarancję na kilka kolejnych lat, głównie w przypadku sprzętu wyższej klasy.

Zwrot - Krok po kroku

  1. Daj nam znać, czego oczekujesz, najlepiej przez formularz kontaktowy. Możesz także skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem +48 502 485 952. Rozmowy telefoniczne prowadzimy wyłącznie w języku polskim, ale możemy dogadać się także po angielsku.
  2. Na Twoją prośbę zostanie wysłana etykieta nadawcza do zwrotu.
  3. Spakuj sprzęt (komputer, zasilacz) najbezpieczniej, jak to możliwe, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu. Najlepiej użyj oryginalnego opakowania laptopa.
  4. Umieść etykietę na spakowanej paczce.
  5. Zwróć paczkę w paczkomacie. (Zalecamy skorzystanie z paczkomatu, ponieważ kurierzy mogą przyjechać nawet o 6 rano.)
  6. Twój zwrot zostanie rozpatrzony po otrzymaniu paczki. Postaramy się dokonać tego jak najszybciej. Zgodnie z prawem, sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu od daty otrzymania towaru lub potwierdzenia odbioru.